REKLAMATIONSANSÖKAN

Har du stött på ett problem med din Fassi-produkt? Fyll i reklamationsansökan enligt instruktionerna nedan, så hjälper vi dig vidare så snabbt som möjligt.

Steg-för-steg-guide: Så här gör du en reklamationsansökan

1.Fyll i reklamationsformuläret
– Ladda ner och fyll i formuläret: Reklamationsansökan
– Alla fält markerade med * måste fyllas i för att ansökan ska behandlas.
– Beskriv felet så noggrant som möjligt.

2. Bifoga nödvändig dokumentation
– Bilder på felet samt på genomförd åtgärd måste alltid bifogas.
– Vid garantiärenden:
▸ Spara alla utbytta delar
▸ Bifoga ”black-box”-fil samt parameterfil (vid genererad alarmkod)

3. Skicka ansökan till oss
– Mejla det ifyllda formuläret samt tillhörande material till:
📧 reklamation@fassi.se

4. Vi återkommer med ärendenummer
– Efter mottagen ansökan får du ett ärendenummer (ex. GXXXX) och instruktioner att följa.

5. Faktureringsinformation
– När ärendet är godkänt får du ett inköpsordernummer som du anger på ditt fakturaunderlag.

Ladda ner din reklamationsansökan här