Reklamationsansökan När du servar våra kranar behöver göra en reklamationAlla fält med * är tvingande att läsa eller fyll i. Jag godkänner att jag har läst tillvägagångssättet kring reklamationsansökan här *ReklamationsansökanHär anger du ägare och verkstadFöretagsnamn (fordonets ägare) * Utförande verkstad * KontaktpersonFörnamn * Efternamn * Telefonnummer * E-post * Verifiera E-post * Er märkning FordonsinformationHär anges information om fordonetProdukttyp * Välj härBodsflaksbyggnationFastflakKranKranflakLastväxlareTippflakVändskiva Ange serienr * Ange regnr * Mätarställning (km) * Mätarställning (timmar) * Senaste service påbyggnad *Kund och leveransinformationHär anges information om leveransenSkadedatum *Reparationsdatum *Leveransdatum till slutkund *ReparationsinformationFör en fullständig och komplett reklamationshantering krävs det att du anger:- Beskrivning (av felets art)- Felorsak (beskrivning av felsökning samt resultat)- Åtgärd (beskrivning av åtgärd, så det framgår hur reparationen har genomförts)Beskrivning *Bilder och dokument (OBS: Obligatoriskt!)Här ska du ladda upp bilder och dokument rörande garantiåtgärden.relevanta bilder på skadan (före/efter reparation).kopia på inköpsfaktura för material samt servicedokumentation (pdf eller foto).Förorsakande artikelAnge FASSI artikelnummer * Välj bild/fil(-er) * Maximal filstorlek: 128 MBDu kan välja upp till 7 filer här. FASSI ordernummer (börjar på R) * Bifoga bild på black-box fil samt parameter fil * Maximal filstorlek: 128 MBDu kan välja upp till 2 filer här. KostnaderKostnader artiklar:Artikelnummer Benämning Antal Á pris Arbetskostnader:Beskrivning Arbetstid Á pris Summa artiklar: 0.00Summa arbete: 0.00Summa totalt: 0.00Vid ev.frågor kontakta: reklamation@fassi.seKopia på det ifyllda formuläret skickas till de e-postadresser som angivits ovan, samt till Fassi, kolla även i skräpposten. Skicka