REKLAMATIONSANSÖKAN
Har du stött på ett problem med din Fassi-produkt? Fyll i reklamationsansökan enligt instruktionerna nedan, så hjälper vi dig vidare så snabbt som möjligt.
Steg-för-steg-guide: Så här gör du en reklamationsansökan
1.Fyll i reklamationsformuläret
– Ladda ner och fyll i formuläret: Reklamationsansökan
– Alla fält markerade med * måste fyllas i för att ansökan ska behandlas.
– Beskriv felet så noggrant som möjligt.
2. Bifoga nödvändig dokumentation
– Bilder på felet samt på genomförd åtgärd måste alltid bifogas.
– Vid garantiärenden:
▸ Spara alla utbytta delar
▸ Bifoga ”black-box”-fil samt parameterfil (vid genererad alarmkod)
3. Skicka ansökan till oss
– Mejla det ifyllda formuläret samt tillhörande material till:
📧 reklamation@fassi.se
4. Vi återkommer med ärendenummer
– Efter mottagen ansökan får du ett ärendenummer (ex. GXXXX) och instruktioner att följa.
5. Faktureringsinformation
– När ärendet är godkänt får du ett inköpsordernummer som du anger på ditt fakturaunderlag.
Ladda ner din reklamationsansökan här